maanantai 6. kesäkuuta 2011

Beautiful weekend

Oli ihana viikonloppu, lauantaina oli miehen serkun lakkiaiset
ja eilen käytiin ihan muutenvaan miehen
ja lapsen kanssa Myllylammella syömässä :)
Ja eilen oltiin ekaa kertaa tänä kesänä rannalla :)
Uimaan en vielä menny mikä on harvinaista multa ku yleensä
oon jo tähän mennessä heittäny talviturkin menemän :)

Tänään taasen ollu aika vauhdikas päivä, tullu käytyä monissa kaupoissa, säästöpankissa avaamassa itelle vihdoin se säästötili! :) Ja laitoinpa rahaaki sinne jo :D Käytiin mun mummilla (Jonin kanssa siis) hakemassa jämälangat parempaan talteen ja niistä varmasti syntyy jotain kivaa myyntiin :)

Nyt on päivän herkut herkuteltu ja pittäis varmaankin sitä päiväpeittoa jatkaa :)

AINIIN! :) Tänään tuli postissa ihana yllätys,
taino ei se yllätys ollu ku osasin odottaa
sitä mutta en uskonut että se ois näin nopeasti tullut!
Laitoin viime viikon tiistaina s-postia Novitan laadunvalvontaan
ku oli yhessä kerässä todella pahaa kierrevikasuutta
ja jo parin tunnin päästä mulle vastattiin  ja pyydettiin anteeksi
ja luvattiin asia korvata ja tänään postissa pari kerää lankaa tilalle!
Happy happy olen :)

Näihin kuulemiin taas =)

Lakkiaisiin menossa! Ja meidän ihana keittiö ♥
Mun suuri rakkaus, Bernette 65 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti